Support & Operations Engineer

 | 

Functie

Binnen deze uitdagende functie word je verantwoordelijk voor het opvolgen en implementeren van nieuwe projecten, en de dagdagelijkse ondersteuning van onze klanten. Hierbij kom je in een jong en gemotiveerd Operations team terecht, dat één missie als doel heeft: het leveren van kick-ass support! Concreet betekent dit voor jou:

  • In eerste instantie volg je een uitgebreide opleiding met betrekking tot onze tools.
  • Daarna word je mee ingezet in de support van onze applicaties bij onze nationale en internationale klanten (later eventueel gevolgd door on-site installaties en het geven van trainingen aan eindgebruikers).
  • Je overlegt op regelmatige tijdstippen met je collega’s van QA/testing en development.
  • De technische software support kan zowel online, telefonisch, per mail als ter plaatse gegeven worden.
  • Uiteraard word je binnen je job nauw bijgestaan door je directe collega’s en de Operations manager.

Profiel

  • Je beschikt over een echte “hands-on”-attitude, passend bij de cultuur en grootte van ons bedrijf.
  • Je bent enthousiast en gedreven maar vooral analytisch ingesteld en goed in het oplossen van problemen. Ook je communicatie-skills zijn heel belangrijk aangezien je uiteindelijk de after-sales spreekbuis wordt tussen klant en MyForce.
  • Je bent gebeten door de informaticamicrobe en hebt bij voorkeur een masterdiploma in een technisch georiënteerde richting (bij voorkeur ICT of informatica).
  • Je beschikt over een gedegen technische kennis. Zo verwachten we kennis van databases en communicatieprotocollen, de mogelijkheid tot lezen en interpreteren van VB-scripting, kennis van SQL en de nodige expertise m.b.t. netwerktechnologie en webtechnologie (HTML, CSS, JavaScript).
  • Technische kennis met betrekking tot telecommunicatie (ISDN, VoIP…) of speechprocessing is een plus.
  • Ervaring met het debuggen van webapplicaties, analyseren van netwerktraces, lezen van debugfiles of professioneel ondersteunen van klanten is een grote troef.
  • Je hebt uiteraard een goede PC-kennis in een Microsoft Windows-omgeving, basiskennis linux is een meerwaarde, maar wat nog veel belangrijker is: je hebt de wil om zaken bij te leren in functie van de hierboven beschreven gebieden.
  • Naast Nederlands spreek je ook voldoende Frans & Engels.
  • In het kader van onze verplichtingen om support te leveren aan onze internationale klanten, ben je bereid om te werken in een flexibel tijdsrooster. Ook een occasionele buitenlandse verplaatsing vormt voor jou geen issue.
  • Tenslotte is het nastreven van klantentevredenheid je op het lijf geschreven!

Aanbod

Wij bieden je een spannende en voldoening gevende job binnen een jong, maar bekwaam team van collega’s, dit vanuit een makkelijk bereikbaar kantoor in Merelbeke, op een boogscheut van zowel E40 als R4. We bieden een competitief salaris, met bijhorende extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques, groeps- & hospitalisatieverzekering, bonusplan.

 

Interesse in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet en richt je sollicitatie aan Iris Parisis: humanresources@myforce.be. Je dossier wordt met de meeste ernst en discretie behandeld.

Meer inlichtingen?

MyForce
Burg. Maenhautstraat 44C
9820 Merelbeke
Tel. 09/210.17.70